Kompiuterinės ugdymo priemonės „Žaidžiu ir mokausi“ pristatymas. Naujas požiūris į kalbų mokymą(si). Kalbos atkodavimo metodas. Metodinė literatūra „Mokinio, turinčio ugdymosi sunkumų, pirminis pažinimas“

neprisijungus.php

Jovita Kondratavičienė
2014-11-22 16:00 - 16:45
Trukmė: 45 min.

Galimybių klasė (Samsung GALIMYBIŲ klasė)

(Norėdami registruotis į renginį,
privalote prisijungti.)

Geriausių ugdymo rezultatų pasiekiama, kai mokymas(is) yra patrauklus vaikui, jį sudomina, skatina tobulėti, yra nuoseklus, o užduotys palaipsniui sunkėja. Įgarsintos ir animuotos mokymo priemonės „Žaidimai garso [L] įtvirtinimui“ ir „Garsai, raidės, žodžiai“ skirtos 5–8 metų vaikų kalbos ugdymui, žodyno turtinimui, gebėjimui nustatyti garsų vietą, nuoseklumą žodyje, garsų diferenciacijos įgūdžių lavinimui, garsinės žodžių analizės mokymui.

Naujas požiūris į kalbų mokymą(si) paremtas neurodidaktikos žiniomis apie mokymosi procesą ir naujos kartos skaitmeninių priemonių naudojimu užsienio kalbų mokymui(si), pasitelkiant meno elementus, žaidimus ir bendrųjų gebėjimų ugdymą. Užsiėmimo tikslas – supažindinti dalyvius su atkoduotais anglų kalbos mokomosios medžiagos pavyzdžiais bei pademonstruoti kalbos atkodavimo techniką.

Leidinio tikslas – padėti mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams pažinti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.Leidinyje susistemintos metodinės medžiagos ir priemonių paskirtis:
•Pažinti mokinio asmenybę ir jo ugdymosi ypatumus;
•Įvertinti esminių dalykinių ir bendrųjų gyvenimui bei tolesniam mokymuisi ar darbui būtinų kompetencijų susiformavimą;
•Susisteminti mokinio pasiekimų, mokymo bei mokymosi būdų, poreikių, interesų vertinimo informaciją į bendrą visumą – pirminę mokinio ugdymosi poreikių charakteristiką;
•Laiku pastebėti ir įvertinti pagalbos poreikius;
•Įvertinti pagalbos mokiniui galimybes ir numatyti pagalbos planą;
•Įgyvendinti atnaujintas Bendrąsias programas.
Kiekvienas pedagogas, siekdamas pažinti savo mokinius, bendradarbiauja su visais ugdymo proceso dalyviais: kitais mokytojais, tėvais ir specialistais, ugdymo įstaigos Vaiko gerovės komisija. Kartu su jais stebėdamas ir analizuodamas mokinio asmenybę, įgytas kompetencijas, mokymosi ypatumus, atpažindamas jo ugdymosi poreikius, polinkius, galimybes ir interesus, mokytojas turės daugiau galimybių taikyti mokinio poreikius atitinkantį ugdymą.

Organizatoriai: Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo pagalbos tarnyba, Telšių švietimo centras, Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centras.

Dalyviai: mokytojai, mokyklų vadovai, neformaliojo ugdymo mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai.