Mokyklos biblioteka kaip funkcija, o ne fizinė erdvė – kaip integruoti medijų ir informacinį raštingumą į mokymosi procesą? (Ugdymo plėtotės centras, Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje)

neprisijungus.php

Sofia Malmberg
2014-11-22 14:00 - 14:45
Trukmė: 45 min.

KS 5.3 (Konferencijų salė 5.3)

(Norėdami registruotis į renginį,
privalote prisijungti.)

Renginyje nagrinėsime šiuos klausimus:
- Ką reiškia „Mokyklos biblioteka kaip funkcija“?
- Kaip sukurti bibliotekos programą, orientuojantis į medijų ir informacinį raštingumą, paremtą mokyklos programa.
- Kaip mokyklos biblioteka gali prisidėti siekiant mokyklos edukacinių tikslų?
- Projektine veikla paremti pavyzdžiai, kaip medijų ir informacinis raštingumas gali būti integruotas į mokymosi aplinką.

Sofia Malmberg dirba bibliotekininke Stokholmo Adolfo Friedricho muzikos mokykloje – pradinėje mokykloje, kurioje chorinė muzika naudojama kaip ugdymo metodas. Ji yra gerai žinoma lektorė, skatinanti aktyvios mokyklos bibliotekos plėtrą. Neseniai drauge su IKT instruktoriumi Teo Graneriu ji išleido šia tema knygą. S. Malmberg yra bibliotekos ir informacijos mokslų su Centrinės Europos istorijos pakraipa magistrė, yra dirbusi įvairiose bibliotekose, taip pat jaunimo informavimo ir IT koordinavimo srityje. Renginį organizuoja Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje.

Renginys vyks su sinchroniniu vertimu.

Dalyviai: mokytojai, mokyklų vadovai, neformaliojo ugdymo mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, profesijos mokytojai, bibliotekininkai.