Medžiaga pedagogui

Pasirinkti sritį:

Formalusis ugdymas

Pavadinimas 
Paskirtis
Teikėjas
Nuoroda
9-10 klasių istorijos bendrosios programos branduolio modulių programos

Daugiau informacijos
Istorijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
11-12 kl. istorijos A kurso modulio programos „Žmogus ir kultūra viduramžiais ir naujaisiais laikais

Daugiau informacijos
Istorijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
9-10 kl. istorijos metodinės rekomendacijos - modulio programos "Lietuvos laisvės kovos XVIII - XXa." pamokų planai. „Integruota pamoka 1944 - 1953 m.“

Daugiau informacijos
Istorijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
9-10 kl. istorijos metodinės rekomendacijos - modulio programos „Lietuvos laisvės kovos XVIII - XXa.“ pamokų planai. „Kautynių vietos“

Daugiau informacijos
Istorijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
9-10 kl. istorijos metodinės rekomendacijos - modulio programos „Lietuvos laisvės kovos XVIII - XXa.“ pamokų planai. „Partizanų žūties įamžinimo vietos“

Daugiau informacijos
Istorijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Biologijos modulio programos 9-10 klasėms projektas

Daugiau informacijos
Biologijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Biologijos vidurinio ugdymo 11-12 kl. laisvai pasirenkamo modulio programos projektas

Daugiau informacijos
Biologijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Chemijos vidurinio ugdymo 11-12 kl. modulių planų projektai

Daugiau informacijos
Chemijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Chemijos vidurinio ugdymo 11-12 kl. modulių programų projektas

Daugiau informacijos
Chemijos mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Etikos ir katalikų tikybos metodinės rekomendacijos vidurinio ugdymo (11-12 kl.) modulių programoms įgyvendinti

Daugiau informacijos
Dorinio ugdymo mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Etikos ir katalikų tikybos modulių programų vidurinio ugdymo 11–12 kl. metodinių rekomendacijų projektas

Daugiau informacijos
Dorinio ugdymo mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Filmų kūrimo metodinės rekomendacijos

Daugiau informacijos
Meninio ugdymo mokytojams
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Įrašų puslapyje: 123...4