Spektaklis misterija „Smėlio dėžės piliečiai“. Atviručių aplankas „Kelionė laike“ (Vėžaičių Volmerių dvaras, gubernatoriaus atvykimas, 1888) su 7 žingsnių strategija (Klaipėdos rajono švietimo centras)

neprisijungus.php


2014-11-22 12:00 - 12:45
Trukmė: 45 min.

Metodų mugė (Metodų mugė)

(Norėdami registruotis į renginį,
privalote prisijungti.)

Šiuolaikinės Lietuvos jaunimas išgyvena vertybių krizę. Pilietiškumas daugeliui nebėra vertybė, todėl šio projekto sukurtas rezultatas įrodė, kad jaunam žmogui būtina kūrybiškai aiškinti, kas yra pilietiškumas, patriotizmas, meilė gimtajam kraštui. Demonstruojant 5 veiksmų spektaklio vaizdinę medžiagą arba jos fragmentus, sukuriama motyvuojanti mokymosi aplinka ir kūrybiškai ugdomas mokinių pilietiškumas. Integruotą mokomąją priemonę galima naudoti lietuvių kalbos ir literatūros pamokose 6–10 klasėse, istorijos ir pilietiškumo ugdymo pamokose atsižvelgiant į nagrinėjamą istorinį laikotarpį (I veiksmas – pagonybės ir krikščionybės sandūra; II veiksmas – XIX – XX a. tautinis atgimimas; III veiksmas – Antrasis pasaulinis karas, partizaninis judėjimas, tremtis; IV veiksmas – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimas, Baltijos kelias; V veiksmas – šiuolaikinės Lietuvos problemos: emigracija, pilietiškumo stygius, vertybių krizė). Spektaklio įrašo fragmentus galima naudoti muzikos, choreografijos, teatro, dailės ir technologijų pamokose.Mokomoji priemonė sukurta dalyvaujant Pietų Baltijos bendradarbiavimo projekte „CreatLearn" 2012–2013 metais. Jo uždaviniai buvo mokyklų bendradarbiavimo modelio parengimas bendram tikslui siekti ir mokomosios priemonės sukūrimas. Veiklose dalyvavo 19 mokytojų ir 231 mokinys iš 5 rajono mokyklų: 5 kūrybinės dirbtuvės spektaklio scenografijai sukurti, 4 mokyklinės chorų grupės, 3 šokių ir 3 dramos studijos bei kanklininkių ansamblis. Pasirengimą spektakliui konsultavo profesionali režisierė, scenografė, kompozitorius ir operatorius.Atvirukų aplanke pristatomas integruotas ir patrauklus istorijos mokymo metodas „Kelionė laike", jungiantis mokyklos bendruomenę ir siejantis ją su konkrečiu istoriniu laikotarpiu supančioje aplinkoje.

Dalyviai: mokytojai, mokyklų vadovai, neformaliojo ugdymo mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, profesijos mokytojai.